دستگاه دوخت پلاستیک - فروش دستگاه دوخت پلاستیک

شرکتپک ارائه دهنده انواع   از قبیل دوخت پدالی آلومینیومی ، ، دوخت پدالی برنجی، ، ، دوخت رومیزی آلومینیومی، ، سیل خرجین ای پنوماتیک می باشد. امروزه با توجه به نیاز بشر به پاکت های پلاستیکی جهت بسته بندی محصولات، استعمال از های دوخت پلاستیک یا با طول و عرض دوخت متفاوت بسیار متداول گردیده است. کاربری آسان و سرعت شغل و تنوع ها سبب گردیده که این ها یکی از پر فروش ترین ابزار ابزار بسته بندی گردند. استفاده از های دوخت پلاستیک در بسته بندی مواد غذایی علاوه بر بسته بندی شیک و زیبا ، باعث رعایت نکات بهداشتی نیز می شود. از در واحد های تولیدی کوچک، فروشگاه ها، رستوران و کاترینگ ها، هایپر مارکت ها و فروشگاه ها زنجیره ای و .. استعمال می گردد.  با توجه به کارایی در قوت و تسریع در زمان دوخت بسته، سخت مقرون به صرفه بوده و کاربران را به استفاده از این سوق می دهد. گارانتی یک ساله و ده سال خدمات پس از فروش دوخت پلاستیک فرهام پک سبب شده است که این کنسرسیوم یکی از پیشتازان در زمینه عرضه ماشین آلات از جمله دوخت پلاستیک باشد.

دوخت پلاستیک اصفهان | دسته: پرس پلاستیک دستی ( دوخت پلاستیک) -- همیشه در کنار شماییم

: میزان خطوط دوخت ‌های دوخت پلاستیک دستی، تک خط و در مدل ریلی و پدالی، 5 خط هستند که این به معنای استحکام دوخت بالاتر در دو مدل آخر است.

: در خصوص متاع ‌های دوخت پلاستیک می‌توان حرف که نوع دستی از آلومینیوم، نوع ریلی از استیل زنگ نزن یا فولاد رنگی و نوع پدالی از آهن و چدن ساخته می‌شوند. دستگاه دوخت پلاستیک‌  صنعتگران با بدنه آلومینیوم و دارای تایمر قابل تنظیم، از قدر 15 سانت تا 100 سانت را شامل می‌شوند.

: تمامی ‌های پرس نایلون از آذرخش تک فاز کاربرد می‌کنند؛ اما درجه دما لایق تنظیم تنها مختص مدل‌های ریلی و پدالی بوده که بسته به نوع پلاستیک استفاده شده، بی‌قرار است.

: سرعت دوخت این ‌ها به عجله اپراتور آن مربوط بوده سرپرست ‌های دوخت پلاستیک ریلی تا حداکثر 16 متر بر دقیقه قابل تنظیم هستند.

دوخت پلاستیک غلتکی | پرس پلاستیک (دوخت پلاستیک) -- سال 1400

هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده دوخت ریلی افقی برند هوالیان ساخت چین با کیفیت درجه 1 به مشتریان عزیز خود می باشد. این در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی، دارویی، مواد شیمیایی، کشاورزی و غیره که سطح تولید بالاست، بسیار مورد کاربرد نهاد می گیرد.

از جمله مزایای دوخت ریلی افقی ولومی قابلیت تنظیم دمای دوخت متناسب با جنس پاکت از تا 300 درجه سانتی گراد می باشد. توسط این می توان انواع پاکت های ساخته شده با متریال هایی همچون پلی اتیلن، کرافت، فویل آلومینیوم، متالایز، رول شیرینک و پاکت های وکیوم را دوخت زد. مزیت مهم دیگر این ابعاد کوچک آن است که موجب شده از آن در پیرامون هایی که فضای زیادی برای کار وجود ندارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

دوخت ریلی افقی با کاربری آسان در 2 نمونه قابل ارائه به مشتریان گرانمایه می باشد، تفاوت این دو مدل در متریال ساخت آنها می باشد که شامل استیل و آهن می باشد.

مطالب قبلی :


راهنمای خرید دستگاه روغن‌گیری؛ مناسب‌ترین دستگاه کدام است؟
گاوآهن تک شخم تیلر
توطئه کره جنوبی از 1 تریلیون وون در سال 2022 گذشت
فن آوری های (CES) به این ترتیب SK بدون کربن را در CES برجسته می کند
(سرب) کره جنوبی واقعیت اتفاقی تجربه عروسک در