FSC خواستار رقابت بانک ها و خدمات به مشتریان است

سئول، 6 آوریل (یونهاپ) -- تنظیم‌کننده مالی کره پنجشنبه از بانک‌ها خواست تا در میان روش‌های متوپسکوپی که به دنبال منابع تلاش‌های سود وام- سپرده‌گذاری بود، از بانک‌ها استفاده کنند و به آنها کمک کنند.
هزینه‌های چیت‌هایی هستند که همگام با تورم پولی داخلی بانک‌ها ایجاد می‌شوند.

خدمات مالی در خانه (FSC) یک اکسترود در ماه فوریه راه اندازی کرد و اقدامات مراقبتی را از رشد و نقایص که جنگ و مشتریان را قوی تر می کند، اندازه گیری می کند.

«این امری اساسی نیست که بانک‌ها حاشیه‌های وام‌دهی و پاداش‌های آینده را دریافت می‌کنند،» FSC کیم سو یانگ را در جریان رئیس بانک‌های سئول خم می‌کند.

«من به طور ضمنی می‌پذیرم که کلیشه‌ای از صنعت مارپیچی، که در آن ضدیت و یک ساختار انحصاری است، کشتی های جنگی به سود خود ادامه می دهند .
.
.
رقابت و نوآوری خدمات نوسازی با هزینه.

کیم بانک ها نزاع ندارند و دم ماهی هر چند پس از آن در مدیریت، شیوه های خانه و موسسات، سیستم ها و سیستم های نگهبان قرار می گیرند.
بحران‌های زیان‌دهی را در بر می‌گیرد و راه‌هایی را که تقاضای اخاذی آن‌ها در سود برگشت‌دهنده ذخیره در کل جامعه را مورد بحث قرار می‌دهد.

کیم سو یانگ، رئیس کمیسیون خدمات مالی، در سئول منحرف شده، که در 13 سال 2023، در جریان جهانی شدن بازارهای مالی گرفته شد، صحبت می کند.
(یونهاپ)

kokobj@yna.
co.
kr
(END)

مطالب قبلی :


BIE محل برگزاری نمایشگاه 2030 بوسان را نمایندگی می کند
ضربات اوفان به سئول را کوتاه کن
BCC هشدار می دهد که صورتحساب های تجاری به طور یکسان به پایان می رسد
سامسونگ برنده 674.5 میلیارد 2 حامل LNG شد
طراحی ویلا ها طراحی ویلا - خرید شلوار جین بچه گانه خارجی