تقویت یک کانال همه جانبه

تجارت الکترونیک در طول دوره‌های قفل بودن فروشگاه‌ها به شدت افزایش یافت.
بر اساس IMRG که تجارت الکترونیک در بریتانیا را ردیابی می‌کند، 5 درصد آنلاین قبل از همه‌گیری در سال 2019 بود.
در چه حالتی این میزان به 35 درصد رسید، خرده‌فروشان آنلاین بر تقاضا پخش شدند.
با این حال، در طول همه گیری، 2022، به طور چشمگیری کاهش یافته است، تجارت الکترونیک 17.
9٪ بود.
در واقع، اگر میانگین آن سه سال باشد، نشان دهنده یک سال اجرا + 5.
7٪ است که یک نرخ پیش از همه گیری است.
لباس‌های آنلاین هستند که 25% قبل از همه‌گیری آن هستند و این تجربه همه‌کاناله است.
(و زیبایی)، آنلاین نیست و خریدهای آنلاین برای همه اینها وجود ندارد و خریدی که زنده می‌ماند، به کانال‌های TikTok و یوتیوب باز می‌گردد.
راه ها در چنین بازارهای عاقلانه ای محبوب هستند.
علاوه بر این، یک مصرف‌کننده جوان‌تر، به‌اصطلاح Gen Z، یک فروشگاه را دوباره کشف می‌کند، آن‌هایی که عنصری تجربی هستند و به جنبش همه‌کانالی دامن می‌زنند.
با بزرگ‌نمایی از این، مارک‌ها و خرده‌فروشان آنلاین هیچ‌کدام نیستند، و این حضور آنها را به‌طور یکپارچه ترکیب می‌کند.
بنابراین تعجب آور است که خرده فروشان از طریق تجارت الکترونیکی پیشرو BigCommerce که 44 درصد آنها را در اولویت افزایش حضور خریداران خود در این حضور همه کاناله و خدمات شخصیتی قرار می دهند.
شارون جی، و GM Omnichannel در BigCommerce، توضیح می‌دهد: «Omnichannel، به طور کلی، با «چقدر بیشتر، هر کجا که خریداران شما هستند؟» این کانال‌های آفلاین آنلاین، کانال‌های شخص ثالث، عمده‌فروشی، بازار، تجارت، تبلیغات D2C، در فروشگاه است.
، پاپ آپ - هر کجا موجودی، هر کجا که بفروشید، و تکمیل کنید.
چقدر خریدار متفاوت است؟» اما خرده فروشان چگونه سرمایه گذاری های خود را اولویت بندی می کنند و بلوک چه چیزی را دوست دارد؟ و گزارش، "از بازه سبد خرید: خرده فروشان بینش تجارت الکترونیک"، BigCommerce توصیه های ارزشمندی را ارائه می دهد.
بینش های این گزارش است.
بوم BOPIS و BORIS ممکن است این کلمات اختصاری را نشنیده باشید و اگر به تجارت پخش‌کننده همه‌کاناله‌ای به‌طور واضح ادامه نمی‌دادید.
رضایت آنلاین و تحویل گرفتن (در غیر این صورت در حالی که ترقه زدن و جمع آوری شناخته می شود) و خرید آنلاین و نه افزایش سرعت شما با این وجود مصرف کنندگان و تبدیل ها را افزایش دهید.
اجتماعی به جریان اصلی تبدیل می شود حدود 48 درصد خرده‌فروشانی که مطابق با BigCommerce مورد بررسی قرار گرفته‌اند، بیشترین موضوع را در سال 2022 داشتند.
اولویت‌بندی یک استراتژی همه‌کاناله است.
خرید از طریق کانال‌هایی برای نشان دادن TikTok و Instagram یک مجموعه است مگر اینکه از بین رفته باشد.
پایداری غیر قابل مذاکره است BigCommerce 4000 خریدار آنلاین در بریتانیا، ایالات متحده، فرانسه و ایتالیا که مصرف کنندگان پایداری (32٪) (52٪) تصمیم می گیرند که کجا خرید کنند.
Gen Z با فوکوس لیزری این 8.
5% محل سوژه است.
اطمینان از پایداری محصول پیام رسانی، بسته بندی و استقرار و مرکز آنلاین شما کلیدی است.
پرداخت های انعطاف پذیر ضروری است حدود 25 درصد از خرده فروشان که مطابق با پرداخت های BigCommerce بودند، تجارت خود را داشتند.
در سال 2021، مشتریانی مطابق با BigCommerce و PayPal حمل کردند که تقریباً یک مصرف کننده کیف پول را ترجیح می داد.
مصرف کنندگان بریتانیایی جزو مشتاقان هستند و تنها حدود 46 درصد کیف پول را ترجیح می دهند.
بررسی خرید در حال حاضر، و پرداخت بیشتر مصرف کننده در طول تورم است.
سرمایه‌گذاری فناوری‌ها و تجارت «قابل ترکیب».
(AI، AR و Metaverse) آینده طولانی تری است، اکنون است.
ممکن است دلهره آور باشد و این امر مستلزم یک پشته فناوری بی عیب و نقص است مگر اینکه بیشتر باشد.
تجارت قابل ترکیب، این آسان تر و انعطاف پذیر می شود.
صنعت ترکیب‌پذیر یک تقلید تجاری مدولار است - اندازه‌ای که برای همه افراد مناسب است - که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد پشته‌های فناوری خود را در کنار بهترین راه‌حل‌های هم‌نژاد مورد نیاز تجاری خود سفارشی کنند.
با وجود هوش مصنوعی، AR و Metaverse چشم‌انداز، توصیه‌های سفارشی‌شده، تجسم، آزمایش‌ها و موارد دیگر، برندها و خرده‌فروش‌ها در شکل‌ها و اندازه‌های کامل آن‌ها را دنبال می‌کنند که متناسب با نیازها و بودجه‌شان است.
برای بستن این روندها و اینکه چگونه برندهایی در امتداد این خطوط، تد بیکر، لا پرلا و باند اعتماد هستند، گزارش پیشرو BigCommerce، گزارش خود را دانلود کنید.
در با حق ما را در این صندوق ورودی خود امضا کنید.

مطالب قبلی :


(WBC) شوهی اوهتانی پیروزی ژاپن را به ارمغان می آورد، پرتاب کننده ها را شلیک می کند
چکمه های رویکرد وزن کشی تد سرخ
SK vair در مورد رهبران تجارت همکاری دانمارک، پرتغال بحث می کند
(سرب) کلیپ فوریه صادرات کره جنوبی
شالیزارهای کره شمالی 0.8 pct 2022