SK vair در مورد رهبران تجارت همکاری دانمارک، پرتغال بحث می کند

سئول، 6 (یونهاپ) -- چی تائه وون، رئیس SK با رهبران اخلاق دانمارک و پرتغال در طول تلاش های خود برای پف کردن و انتقال انرژی متقابل، SK دوشنبه، ملاقات کرده است.

SK گفت: در طول Henrik Andersen، مدیر عامل Vestas، یک شرکت دانمارکی توربین، پیشنهادات شرکت Chey، راه‌هایی برای نفوذ به آسیا و توسعه هیدروژن.

به گفته SK، اندرسن کره استانی در آسیا-اقیانوسیه است و ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های جمعی را با توجه به کیفیت شارژ مسطح ceteris paribus پیشبرد کند.

رئیس SK Chey Tae-won (R) با مدیر عامل شرکت Copenhagen Infrastructure Partners Jakob Poulsen (L 2) دانمارک 2، 2023، به غیر از SK، ملاقات می کند.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

Vestas، a and turbines، در ژانویه از یک سازند 300 دلاری آمریکا رونمایی کرد که در آن کره آسیا-اقیانوسیه خود را تولید و جابه‌جا می‌کند.

چی با یاکوب پولسن، مدیر عامل شرکت شرکای زیرساخت کپنهاگ (CIP)، سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی متخصص دانمارکی، نور روز ملاقات کرد و در مورد موضوعات، نیرو، سیستم‌ها و راکتورهای مدولار بحث کرد.

CIP پروژه های چند گیگاواتی در مناطق کره است.
دارای یک شرکت SK E&S، یک واحد SK، و یک شهر مرزی جنوب غربی را به دست آورده است.

پرتغال، Chey با فیلیپه سیلوا، مدیر عامل Galp ملاقات کرد و در مورد فرصت های هوکام باتری ها، هیدروژن و انرژی های تجدید پذیر بحث کرد.

Chey بود شش روزه سه کشور اروپایی، اسپانیا، هفته، به طور مشابه قیمت ریاست جمهوری کره در حال حاضر نمایشگاه 2030 دولت جنوب شرقی بوسان.

علاوه بر این، Chey به کوپولا و صنعت کره، یک لابی نمایندگی کره خدمت می‌کند.

رئیس SK Chey Tae-won (R) با هنریک اندرسن، مدیر عامل Vestas، دانمارک 2، 2023، این در SK ذخیره شده است.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

elly@yna.
co.
kr
(END)

مطالب قبلی :


(سرب) کلیپ فوریه صادرات کره جنوبی
شالیزارهای کره شمالی 0.8 pct 2022
صنایع کولون 2022 3 درصد 197.8 میلیارد وون
جوایز 4 مدل هیوندای آمریکا
سوریه زلزله زده، کره شمالی آرزوی کار دارد: