۱۰ سایت برتر برای دانلود فیلم و سریال

در این مطلب «درجه» به معرفی بهترین سایت دانلود فیلم و سریال می‌پردازیم و چندی از سایت‌های رایگان و اشتراکی با ضبط غنی و عجله دانلود صدر را شناسایی خواهیم کرد.

تماشای فیلم و سریال همیشه یکی از سرگرمی‌های موقع علاقه ما ایرانی‌ها بوده که با شیوع کرونا به اوج خود هم یانع است . بااین‌حال همچنان عده زیادی نمی‌دانند که کدامیک سایت‌ها آرشیو بهتری دارند و می‌تواند تمام خواسته‌هایشان از یک سکوی پرتاب موشک دانلود فیلم و سریال را برآورده کند. بر همین اساس در این مقاله سراغ معرفی بهترین سایت دانلود فیلم و سریال رفته‌ایم.

پیش از این فیلم و سریال مثل فیلیمو و نماوا را به شما معرفی کرده بودیم اما چون دانلود در این سایت‌ها با محدودیت‌هایی متحد است، در این مطلب سراغ معرفی سایت‌های دانلود رفته‌ایم. در بخش اول این مقاله، ۵ سایت بالاتر را که نیازمند خرید آبونه هستند و در بخش دوم ۵ موقع از بهترین سایت دانلود فیلم و سریال مجانی را معرفی می‌کنیم.

گفتگو با اورلی شنه، مسئول و مشاور خرید فیلم در تلویزیون فرانسه

خرید فیلم رادیولوژی | ارزانترین ۱۰ سایت برتر برای دانلود فیلم و سریال -

سایت «سینما»، دسته‌بندی‌های مختلفی برای دانلود فیلم، سریال، مینی‌سریال، انیمه، انیمیشن، اصیل و مراسم‌های مختلف دارد و با ورود به هر حصه به آرشیوی قوی و بی‌انتها وارد می‌شوید. این سایت هم وقایع سینمایی درباره‌ سینمای جهان و نقد و بررسی و مصاحبه‌های مختلف را نیز در سکوی پرتاب موشک خود رسم می‌دهد. از طریق سایت همچنین می‌توانید از فروش فیلم‌ها در باکس آفیس ایران و جهان مطلع شوید.

یکی از بهترین ویژگی‌های سکوی پرتاب موشک این است که کاربران در صورت داشتن اینترنت قوی و پرسرعت، امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال همراه با زیرنویس فارسی یا انگلیسی را دارند. دسترسی به آدرس این سایت تنها با فیلترشکن امکان‌پذیر است اما پس از دانلود اپلیکیشن و نصب آن سیما در ویندوز می‌توانید بدون فیلترشکن به لینک‌های سکوی پرتاب موشک و آرشیو وافر قوی آن دسترسی داشته باشید.

خرید فیلم

مطالب قبلی :


یونهاپ
کره جنوبی 469000 شغل ایجاد می کند
(فور) BOK فورهند می گوید ذوب نشده دیروز نشانه هایی را نشان می دهد
بین کره جنوبی، کانادا ضربه
از هیوندای هند بازدید می کند